Wikia

Hard Mode Edit

Hard mode: Edit

Harde modus is iets dat je pas kan doen nadat je het spel hebt uitgespeeld vanaf dan kan je met al je andere spelers vanaf niveau 20 de harde modus doen.

Wanneer je in Hard Mode bent dan worden de monsters en hun bazen veel moeilijker, de zwakste vijanden zijn niveau 20 (op een paar uitzonderingen na, zoals pets) en de sterkste kunnen zelfs over de niveau 30 gaan, alhoewel dit vaker bij bazen voorkomt. Wanneer je harde modus doet kun je punten verdien om een titel de krijgen, namelijk de Vanquisher, Verdrijver in nederlands.Wanneer je missies doet in Hard Modus krijg je meer ervaring en ook meer geld. de risico's zijn natuurlijk veel groter. Wat eerst een geamekkelijke missie was is nu een zeer moeilijke missie. Dit is dan ook vooral voor de meer ervaren spelers.

  • In "Hard Mode" heb je voor de kisten geen sleutels nodig maar lockpicks.
  • Henchmen hebben aangepaste (betere) skills en zijn altijd level 20
  • In "Hard Mode" droppen monsters ook "skill tomes" en bazen "elite tomes"
  • In "Hard Mode" krijg je dubbele reputatie punten (bijvoorbeeld voor asura of sunspear)
  • Monsters in "Hard Mode" vluchten sneller uit "AoE" aanvallen en ontwijken "Traps" beter.
  • Monsters bewegen, aanvallen en voeren skills 33-50% sneller in "Hard Mode"
  • Zeldzame voorwerpen en materialen droppen vaker in "Hard Mode". Dat geld niet voor monster- of gebiedspecifieke drops zoals ectoplasm in de onderwereld
  • Als je hele party in in "Hard Mode" 60% "Death Penalty" heeft, en de party dood is, heeft de party verloren en moet terugkeren naar de "outpost"