Wikia

De Guild Hall, is een land wat wordt beheerd door jou Gilde.

Je kan het zien als een stukje land waar je met zijn allen bij mekaar kunt komen, en plezier kan maken.

Of je kan er makkelijk groepen vormen, om vervolgens een missie te gaan doen. Of naar de PvP wereld te gaan.

Je Gilde, kan je Guild Hall er ook laten voorzien van bijvoorbeeld aan een verkoper, bank, materialen ruiler, rune ruiler enz.

Als je zulke dingen wilt toevoegen aan je Guild Hall, zal je met de Guild Lord moeten praten.

Die bied jou die dingen aan, maar wel voor geld. Veel geld, sommige dingen kosten wel 100k.

Kortom, is de Guild Hall eigenlijk een hangplak voor jou en je Guild-leden, maar ook voor je Alliance-leden.

Dit zijn de dingen die je kan toevoegen aan je Guild Hall, wel voor veel geld natuurlijk.Edit

Service Cost Description
[1]

De Bank(storage)

10 k

Toegang tot je bank.En spullen die je wilt bewaren.

[2]

Verf

verkoper

50 k Verkoopt kleuren voor je wapens en armors, met de actuele prijzen.
[3] Materialen verkoper 100 k Verkoopt verschillende materialen, die je vooral nodig hebt voor je armors te kopen.
[4] Vreemde materialen verkoper 100 k Verkoopt vreemde materialen, die je vooral nodig hebt voor elite armors.
[5] Rune verkoper 25 k Verkoopt runes en Insignia's, om op je armor te zetten. En je krachten op pijl te houden.
[6] Scroll verkoper 50 k Verkoopt perkamenten, om jezelf te laten verdwijnen in bijvoorbeeld The Deep. Of de Onderwereld.
[7] Skill Trainer 100 k Die traint je alleen de basis skills.
[8] Priest of Balthazar 10 k Deze priester geeft jou de toegang om verschillende runes,insignia's,skills,wapens enz. te halen voor Balthazar Faction Poins.
[9] Algemeen verkoper 25 k Verkoopt gewoon de algemene dingen, hier kan je tevens ook al je voorwerpen,wapens of dingen die je hebt gevonden, verkopen.
[10] Wapensmid 10 k De wapensmid zorgt ervoor dat jij je wapen kan customizen, dat houdt in dat je het niet kan traden. Maar voor eeuwig van jou blijft.
[11] Guild afbeelding ontwerper 10 k De Gilde ontwerper, ontwerpt alle afbeeldingen die je op je cape kan laten zetten.
[12] Canthan Ambassadeur 10 k De Canthan abbasadeur, laat je zien welke Gilde-Hallen er nog meer te koop zijn.
[13] Festival hoeden verkoper 10 k De festval hoeden verkoper, maakt hoeden voor jou. Die je hebt verdiend bij verschillende evenementen in Guild Wars.
Totaal: 510 k

De verkrijgbare Gilde hallen. Edit

De volgende Gilde hallen kan je krijgen door de Canthan Ambassador, die ondere andere staat in Kaining Center. Een Celestial Sigil te geven ( of de prijs ervan ) .

PropheciesEdit

FactionsEdit

NightfallEdit