Wikia

Armor is een van de belangrijkste dingen in Guild Wars.Edit

Armor in Guild Wars, kan overal in Tyria worden gekocht. Het enige verschil is natuurlijk de uiterlijk ervan. En ook hoeveel armor het jou klasse geeft.

Als je eenmaal een goede armor hebt, dus bijvoorbeeld rond de 60, 70, 80 armor. ( verschilt per klasse ). Kan je voor extra levens of energie... Runes en Insignia's kopen.

Deze Runes en Insignia's geven bijvoorbeeld +30 meer levens erbij, of +2 meer energie. Dat is dus heel belangrijk om je krachten op peil te houden.

Je hebt natuurlijk ook verschillende prijzen tussen armors, je hebt lostaande armor delen. Maar je hebt ook hele sets van armors. Ook heb je elite armors, dit zijn de wat duurdere armors voor mensen met al wat meer geld. Natuurlijk zijn de meeste elite armors super mooi. Vergeleken met je standaard armors.

En je kan je armor ook een kleur geven, door dye's erop te verven. Je hebt verschillende kleuren, en je kan ook je dye's combineren voor hele vette combo's tussen de kleuren.

Deze dye's kan je gebruiken op de meeste wapens en ook op de meeste armors.

Je moet ook niet vergeten dat als je een armor gaat kopen, dat je altijd materialen nodig hebt en geld zodat je, je armor kunt krijgen. Kijk daarom altijd eerst wat je allemaal nodig hebt voordat je materialen gaat inkopen. ( hou ook rekening met de verschillende armor verkopers, er zit verschil tussen de armors die hun jou aanbieden ).

Ik hoop dat jullie dit heeft geholpen.

Je kan me altijd whisperen in Guild Wars.

IGN: Dj Kuifke